.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرایی حمایت از فلسطین
چرایی حمایت از فلسطین

شمال نیوز/ جعفر قربانی : در این یادداشت فارغ از دیدگاه های سیاسی و بدون پرداختن به موضوع اهمیت حمایت مادی و معنوی از مردم فلسطین و پشتیبانی مالی و نظامی دولت ها از عملیات گروه های مقاومت علیه صهیونیست های اشغالگر و یا عکس العمل های متفاوت بابت عملیات طوفان الاقصی، در خصوص چرایی حمایت از ملت مظلوم فلسطین در راه استقلال و تامین آزادی‌های اساسی آنان و اقدامات نظامی گروه های مقاومت در برابر اسراییل بپردازم .

 

در ابتدا موضوعی غیرقابل انکار که باید به آن اشاره کرد این است که بر اساس مستندات تاریخی که قابل تحریف هم نیستند، اسرائیل یک کشوری جعلی است که در پی تصرف سرزمین سوریه توسط انگلستان در جنگ جهانی اول و قیمومیت این روباه استعمارگر بر آن سرزمین که با موج مهاجرات یهودیان دنیا به این سرزمین با بیرون راندن صاحبان اصلی آنان یعنی فلسطینی ها با زور اسلحه شکل گرفت و تاکنون باعث ارتکاب جنایاتی غیر قابل وصف از سوی این رژیم نژاد پرست علیه غیرنظامیان فلسطینی شد.

 

فقط کافی است به تاریخ کشتار مردم بی دفاع سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در " دیر یاسین" ، کفر قاسم و " قبیه" و همچنین قتل عام "صبرا و شَتیلا" و صدها جنایت نظامی دیگر توجه کنید. 

 

همه این اقدامات در برابر دیدگان مدعیان حقوق بشر در دنیا اتفاق افتاده است، اما نه تنها هیچ مانعی در برابر این وحوش ایجاد نکردند حتی از  این اقدامات جنایتکارانه حمایت کرده‌اند و همین امر موجب ظلم و جنایات پایان‌ناپذیر و زیاده‌روی هر باره اشغالگران صهیونیستی در کشتار و آزار و اذیت بیشتر مردم فلسطین شد.

 

 این درست است که در هر نزاع و جنگی، مرگ غیرنظامیان تأسف بار است، اما آیا پیش از این غیرنظامیانی که هر روز در کرانه باختری کشته می‌شدند، شایسته همدردی نبودند؟

 

آیا کشتار بیش از شش هزار شهروند فلسطینی و مجروح و زخمی شدن نزدیک به بیست هزار زن و کودک و سالمند فلسطینی غم انگیز نبود؟

 

در عملیات نظامی اخیر طوفان الاقصی هم که پاسخی به ظلم های بی شمار و هر روزه رژیم صهیونیستی بود و دیر یا زود اتفاق می افتاد، باید مراقب عوام فریبی و اخبار دروغین اتاق فکر جریان رسانه ای صهیونیست ها و دولت های تشکیل دهنده و حامی این رژیم جعلی باشیم. 

 

رسانه هایی که به صورت شبانه روزی با انتشار اخبار دروغین و ساختن شایعاتی مانند سربریدن اسرا و کودکان اسرائیلی توسط سربازان جبهه مقاومت و ...، تلاش می کنند تا ظالم را مظلوم جلوه دهند و اذهان عمومی مردم دنیا را از جنایات وحشتناک و کشتارهای بی رحمانه این غاصبان ظالم با بکارگیری سلاح های کشتار جمعی و غیر متعارف دور نگه دارند.

 

بدون شک این تراژدی های غم انگیز تنها با احقاق حق مشروع‌ مردم فلسطین و عقب نشینی غاصبان از این منطقه پایان خواهد یافت.

 

 جعفر قربانی  

دانش آموخته دبیری تحلیل مسائل سیاسی روز


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.